07/11/2009

מפגשים לאמהות ונשים בהריון

Posted in כללי בשעה 14:34 של imhaima2

אני ויובל כשהיה קטן יותר
כחלק מהרצון שלי להתפרנס ממה שאני אוהבת ומתוך אמונה שיש לי מה לתת התחלתי לארגן מפגשים שהם מעין חוגי בית לנשים בהריון או אמהות לתינוקות. המפגשים עצמם הם לא למטרות רווח אלא כדי להכיר אתכן ושאן תכירו אותי, זריעת זרעים שיום אחד, כך אני מאמינה, ינבטו ויהפכו לפניות שיתנו לי עבודה.

אתן מוזמנות להסתכל בפרטי המפגש הקרוב שיתקיים בטבעון ביום חמישי ה12.11 בסרגל השמאלי בבלוג בעמוד על מפגשים.

2 תגובות »

  1. ניצן said,

    הי
    אשמח אם תעדכני אותי אם יהיו עוד ימים כאלה, בחמישי הזה אני לא אוכל, אבל אולי בפעם הבאה

    תודה

  2. ימית said,

    היה מאוד משמעותי, נעים וטעים 🙂 תודה למארחת החמודה.


להשאיר תגובה

